Thursday, May 27, 2010 at 7:21 AM Posted by Jeremiah Jr Chai 0 Comments

全都变了
在一晚里面
全部东西都变了
我和他的relationship也变了
她才不会理我了
也不会sms我了
不会reply我的sms了
更加不会在理我有没有on9了
他的笑容也不在了
我只能很远的地方看着他
也不能够再和他一起笑了
为什么会变成这样的??
我已经不再对你有感情了
但是为什么你要这样对我
我已经是很累了
如果我和你好像以前那样
对不起
如果你想找回我
我什么时候都是always online

this is my 1st time write chinese words for so long...as for ur information, im a banana...is got a little help from my fren for some correction...thanks for reading^^

Copyright Reserved
Jeremiah Jr Chai     

爱在线 Always Online Web Movie (With English Subtitles)

0 Responses so far.

Post a Comment